Linki sponsorowane

Finanse z zasadami – Mann i Materna reklamują Kredyt Bank

Kredyt Bank przygotował nową strategię działania. Zarząd Banku chce aby stał się on bardziej partnerski w stosunku do klientów (dzisiejsi klienci banku oczekują poszanowania, rzetelnej obsługi, profesjonalizmu i odpowiednich cen produktów). Realizacja strategii będzie polegała również na budowaniu świadomości marki.

Nową pozycją w ofercie Kredyt Banku będzie rachunek osobisty Ekstrakonto Plus. Właśnie promocja tego konta rozpocznie kampanię reklamową w mass mediach. Inauguracja kampanii reklamowej rozpocznie się w niedziele 22 maja 2011 roku. Trzydziestosekundowe spoty reklamowe będzie można zobaczyć do 30 czerwca br. w takich stacjach telewizyjnych jak TVN, TVN 24, TVP1, TVP2,TVP3, Polsat. Spoty będą obecne także w Internecie (bannery, microsite, facebook, VOD Onet, Ipla)  i w prasie.

Kredyt Bank nie zapomniał o działaniach marketingowych typu BTL. Kampania promocyjna została przygotowana przez agencję reklamową JUST. Obsługą social media zajęła się firma Face Addicted. Natomiast zakupu mediów dokonała od lat współpracująca z Kredyt Bankiem firma STARCOM.  Duet Mann i Materna będzie zachęcał klientów do założenia nowego rachunku osobistego poprzez inteligentne dowcipy. O wyborze tych panów do kampanii reklamowej zadecydowały ich cechy osobowościowe, które są spójne z obrazem nowej strategii banku. Duet Mann i Materna nie budzi kontrowersji i jest powszechnie szanowany. Prowadzący dawny program telewizyjny MdM są lojalni wobec pracodawców oraz dostępni dla szerokiego grona fanów. Swoją pracą i osiągnięciami pokazują profesjonalizm.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*